Informacinės technologijos - 7 klasė / Rezultatai
Dalyvis: Emi*** Dim*******
Dalykas: Informacinės technologijos
Lygis: 7
Trukmė: 45 minutės
Praleistas laikas: 14 minučių 10 sekundžių
Pradžios laikas: 2024-11-25 10:27:50
Pabaigos laikas: 2024-11-25 10:42:00
Surinkta taškų: 83.48 / 100
Brainring
Rezultatas: 83.48%
Sertifikatas

Klausimas: #1

Ką reiškia komanda "if" programavimo kalboje?

Surinkta taškų: 0
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 1

Klausimas: #2

Kas atsitinka, jei programoje trūksta uždarančios skliausto?

Surinkta taškų: 1
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 1

Klausimas: #3

Kuris iš šių elementų nėra būtinas programuojant?

Surinkta taškų: 2
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 2

Klausimas: #4

Kurios dvi iš šių komandų yra naudojamos ciklų kūrimui programavimo kalbose?

Jūs atsakėte teisingai — Jūs atsakėte teisingai
Jūs atsakėte klaidingai — Jūs atsakėte klaidingai
Teisingas atsakymas — Teisingas atsakymas
Surinkta taškų: 1
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 2

Klausimas: #5

Kokios dvi yra saugaus darbo su kompiuteriu taisyklės?

Jūs atsakėte teisingai — Jūs atsakėte teisingai
Jūs atsakėte klaidingai — Jūs atsakėte klaidingai
Teisingas atsakymas — Teisingas atsakymas
Surinkta taškų: 3
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 3

Klausimas: #6

Kurios dvi iš šių yra pagrindinės duomenų struktūros?

Jūs atsakėte teisingai — Jūs atsakėte teisingai
Jūs atsakėte klaidingai — Jūs atsakėte klaidingai
Teisingas atsakymas — Teisingas atsakymas
Surinkta taškų: 2
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 2

Klausimas: #7

Sujunk duomenų tipus su jų pavyzdžiais:

A)
Tekstas ...
 A) 
... "Sveikas atvykęs!"
B)
Skaičius ...
 B) 
... 42
C)
Sąrašas ...
 C) 
... [1, 2, 3, 4]
Surinkta taškų: 3
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 3

Klausimas: #8

Sujunk skaitmeninės saugos taisykles su jų paaiškinimais:

A)
Slaptažodžio keitimas ...
 A) 
... Slaptažodis keičiamas kas kelis mėnesius.
B)
Apsauga nuo virusų ...
 B) 
... Naudojama antivirusinė programa.
C)
Asmens duomenų saugojimas ...
 C) 
... Niekada nesidalinama asmenine informacija.
Surinkta taškų: 4
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 4

Klausimas: #9

Sujunk programavimo kalbos elementus su jų funkcijomis:

A)
Kintamasis ...
 A) 
... Saugo duomenis programoje.
B)
Funkcija ...
 B) 
... Atlieka tam tikrą užduotį.
C)
Ciklas ...
 C) 
... Kartoja veiksmus.
Surinkta taškų: 3
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 3

Klausimas: #10

Įrašykite praleistą žodį arba parašykite koks tai teiginys pagal paaiškinimą:

Koks elementas naudojamas informacijai saugoti programoje?


Teisingas atsakymas: kintamasis                      

Jūs neatsakėte į šį klausimą.
Surinkta taškų: 0
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #11

Įrašykite praleistą žodį.

 

Koks procesas padeda surasti klaidas programoje?

 

Kompiliavimas / Versijavimas / Debuginimas / Dokumentavimas / Kodo komentavimas.

 

Teisingas atsakymas:  Debuginimas 

Surinkta taškų: 6
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #12

Pasirinkite vieną teisingą žodį iš dviejų galimų:

  • Komanda "for" naudojama  kartojimui  .

  • Skaitmeninis kodas, kuriame naudojami tik 0 ir 1, vadinamas dvejetainiu  dešimtainiu  .

  • Duomenų  kodavimas  yra procesas, kai informacija paverčiama skaitmenine forma.


Surinkta taškų: 4
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #13

Pasirinkite vieną teisingą žodį iš dviejų galimų:

  • Apsaugai nuo virusų naudojama  antivirusinė  .

  • Programos testavimas padeda  rasti klaidas  .

  • Duomenų tipas, saugantis skaičius, vadinamas skaičiumi  sąrašu  .


Surinkta taškų: 3.33
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 5

Klausimas: #14

Sudėliokite teisingą kodo derinimo procesą:

  
 1 
Programos vykdymas
  
 2 
Klaidos nustatymas
  
 3 
Klaidos taisymas
Surinkta taškų: 3
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 3

Klausimas: #15

Pasirinkite kurie teiginiai yra tiesa, o kurie yra melas:

1.
2.
3.
4.
Surinkta taškų: 5
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 5

Klausimas: #16

Pasirinkite kurie teiginiai yra tiesa, o kurie yra melas:

1.
2.
3.
4.
5.
Surinkta taškų: 6
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #17

Rokas mokosi apie saugų elgesį internete. Mokytojas jam paaiškino, kad naudojant internetą svarbu saugoti savo asmeninę informaciją, pavyzdžiui, neskelbti savo adreso ar telefono numerio viešai. Taip pat, prieš įvedant slaptažodį ar asmeninę informaciją, būtina įsitikinti, kad svetainė yra saugi – tai galima patikrinti, jeigu adresas prasideda su "https" arba jeigu matomas spynos simbolis. Rokas taip pat išmoko, kad nereikėtų spausti įtartinų nuorodų arba atsisiųsti failų iš nežinomų šaltinių, nes tai gali sukelti grėsmių, tokių kaip virusai ar duomenų vagystės.

 

1. Kaip galima patikrinti, ar svetainė yra saugi?
2. Ką Rokas sužinojo apie asmeninę informaciją internete?
3. Ką Rokas turi vengti spausti internete?
Surinkta taškų: 6
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #18

Pasirinkite kurie teiginiai yra tiesa, o kurie yra melas:

1.
2.
3.
4.
Surinkta taškų: 3.75
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 5

Klausimas: #19

Programos kūrimo eiga:

  
 1 
Planavimas
  
 2 
Programavimas
  
 3 
Testavimas
4
 5 
Įdiegimas
5
 4 
Priežiūra
Surinkta taškų: 2.4
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 4

Klausimas: #20

Pasirinkite vieną teisingą žodį iš dviejų galimų:

Kokia sistema naudojama kompiuterių kodavimui?  Binary 

Kas dažniausiai siunčiamas el. paštu kaip kenkėjiška programa? Virusai  Spam 

Kas apsaugo nuo tinklo įsilaužimų?  Firewall 


Surinkta taškų: 4
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #21

Įrašykite praleistą žodį:

Skaitmeninių technologijų integracija aplinkosaugos srityje padeda stebėti ir analizuoti  duomenis  .

duomenis, orus, gyvūnus

Surinkta taškų: 6
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #22

Augustė dalyvavo moksleivių konkurse, kuriame reikėjo sukurti žaidimą su Scratch programavimo kalba. Ji sukūrė labirinto žaidimą, kurio tikslas – padėti veikėjui pasiekti išėjimą vengiant kliūčių. Kad žaidimas veiktų sklandžiai, Augustė turėjo naudoti „jei… tada“ (angl. „if… then“) blokus, kurie patikrindavo, ar veikėjas atsitrenkė į kliūtį. Jei veikėjas atsitrenkdavo, žaidimas sustodavo, o žaidėjas turėdavo bandyti iš naujo. Augustė taip pat sukūrė kodą, kuris leido veikėjui keisti kryptį, paspaudus rodyklių klavišus.

1. Kurią programavimo kalbos struktūrą Augustė naudojo tikrindama, ar veikėjas atsitrenkė į kliūtį?
2. Ką Augustė naudojo, kad pakeistų veikėjo judėjimo kryptį?
Surinkta taškų: 6
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #23

 Ugnė vykdė tyrimą apie oro kokybę mieste ir naudojo įvairius duomenų rinkimo metodus. Ji įdiegė sensorius, kurie nuolat matavo ore esančių teršalų lygį. Visi duomenys buvo siunčiami į jos kompiuterį per belaidį tinklą. Surinkusi savaitės duomenis, Ugnė pastebėjo, kad tam tikromis dienomis teršalų lygis buvo žymiai didesnis. Ji nusprendė palyginti šiuos duomenis su kitų miestų informacija, pasinaudojusi debesų kompiuterijos platforma, kurioje galėjo gauti viešai prieinamus oro kokybės duomenis iš kitų regionų.

1. Koks buvo Ugnės tyrimo tikslas, remiantis pateikta informacija?
2. Kokia technologija Ugnė naudojo, kad galėtų pasiekti duomenis iš kitų regionų?
3. Kokiu būdu Ugnė gavo duomenis iš savo sensorių?
Surinkta taškų: 6
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 6

Klausimas: #24

Sudėliokite teisingą kompiuterio veikimo grandinę, pasirinkdami teisingą veiksmų tvarką:

  
 1 
Įjungti kompiuterį
  
 2 
Atidaryti programą
  
 3 
Atlikti užduotį programoje
  
 4 
Išsaugoti failą
  
 5 
Išjungti kompiuterį
Surinkta taškų: 3
Taškų skaičius už teisingą atsakymą: 3

Prisijunk prie mūsų Facebook puslapio „Brain Ring“ ir tapk mūsų draugu!